سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حقیقت هایی باور نکردنی از مردم دنیا

حقیقت هایی دور از ذهن و باور نکردنی در باره مردم دنیا
پیشنهاد می کنم از دست ندید....

وقتی William Henry Harrison رئیس جمهور وقت آمریکا برای انجام مراسم سوگند ریاست جمهوریش به محل انجام مراسم رفت سرما خورد و یک ماه بعد از ریاست جمهوریش بر اثر سینه پهلو درگذشت !

وقتی که یه کارگر ساده راه آهن بنام Phineas P. Gage در حال کار کردن بادینامیت بود ، ناگهان دینامیت در کنارش منفجر شد و یه میله آهنی یک متری به وزن 900 گرم مستقیما از طریق کاسه چشمش وارد کاسه سرش شد ! بطرز اعجاز آمیزی این کارگز طوریش نشد (حتی بیهوش هم نشد !!! ) و فقط دید چشم چپش از بین رفت که اون هم بعد از یکی دو سال به سر جای خودش برگشت.ولی نکته حیرت آور اینکه بر اثر این اتفاق شخصیت این مرد کاملا عوض شد و از یک مرد کاری و دست و دلباز به مردی تنبل و بخیل تبدیل شد !!! 


وقتی که یکی از شهروندان دهلی شکوائیه ای بدون امضا برای امپراطور وقت محمد توقلای فرستاد و خودش رو معرفی نکرد ،امپراطور دستور داد که تمام 60000 نفر ساکنین شهر ،شهر رو تخلیه کنند و اونها رو به شهری واقع در 1200 کیلومتری دهلی تبعید کرد !!!

یکی از هنرمندان نقاش برجسته بنام Correggio که دستمزد یکی از کارهایش بصورت سکه های برنزی و در یک کیف بزرگ به او تحویل داده شده بود ،بر اثر حمل این بار سنگین دچار بیماری شد و درگذشت !!!

اگر دو نفر را در دو اتاق جداگانه نگه داری کنید و یکی را دچار کم خوابی و اون یکی رو دچار گرسنگی کنید ،شخصی که دچار کم خوابی شده زودتر می میره !!!

در سال 1985 بر اثر نشت یکی از شیر فلکه ها در کارخانه شیر پاستوریزه200 هزار نفر از اهالی شهر دچار مسمومیت غذایی شدند .

یک مرد یونانی بنام آشیل بر اثر اینکه یه عقاب لاک پشتی رو روی سر اون انداخت کشته شد. عقابها پرندگان باهوشی هستند و لاک پشتها رو از بالا بر روی سنگها می اندازن و پس از شکستن لاکشون اونه رو می خورن .از اونجایی که این مرد بخت برگشته کچل بود ،عقاب اون رو با سنگ اشتباه گرفته بود !!

در April 18, 1599 مناره های یک کلیسا در آلمان بر اثر صاعقه فرو ریخت .مدتی بعد اعضای کلیسا مبلغی جمع آوری کردند و مناره رو بازسازی کردند تااینکه دوباره صاعقه اون رو خراب کرد .بین سالهای 1599 تا 1783 سه مرتبه دیگه این مناره بر اثر صاعقه خراب شد که هر سه بار هم در همون تاریخ 18آوریل بود !!!

در کل تاریخ ثبت شده فقط یه نفره که بر اثر برخورد شهاب سنگ کشته شده و اون آقای (Manfredo Settala (1600-1885 

در سال 1949 یه کارگر بیکار بنام Jack Wurm در حالی که مشغول پرسه زدن در سواحل میامی بود ،یه بطری پیدا کرد که تو اون یه کاغذ بود به این مضمون: برای اینکهبعد زا مرگم بین ورثه درگیری پیش نیاد من تمام ثروتم رو به آدم خوش شانسی که این نامه رو پیدا کنه می بخشم که اون رو با وکیل من Barry Cohen قسمت کنه و دوتایی وارث کل ارثیه من بشوند. نامه بنام Daisy Alexander و در تاریخ June 20, 1937 امضا شده بود. این نامه تقلبی نبود و آقای Wurm وارث بیشتر از 6 میلیون دلار از دارائیهای خانم الکساندر شد !!

در سال 1938 مجلهتایم آدولف هیتلر رو بعنوان مرد سال دنیاانتخاب کرده بود !!!

در خلال جنگ جهانی اول یک خلبان آلمانی که در صندلی پشتی هواپیمای خودش نشسته بود بر اثر تندباد بسیار شدید از هواپیما به بیرون پرت شد و باد اون رو تا مسافت 3.5 کیلومتر بالا برد ،در حینی که خلبان در حال سقوط بود وهواپیما هم سقوط می کرد ،ناگهان بر اثر یه تند باد دیگه خلبان به داخل هواپیمای خودش رونده شد و توانست هواپیما رو بسلامت به زمین بنشونه !!!

وقتی که یک سگ انگشت Firdinand Raimund رو گاز گرفت ،اون از ترس اینکه چه بلایی ممکنه به سرش بیاد با گلوله خودکشی کرد !!!

هنگامی که یک راهب ژاپنی که معتقد بود کیمونوی (لباس مخصوص ژاپنی ها) اون بدشانسی ببار می آره خواست که کیمونوش رو آتیش بزنه ،10000 خانه از خانه های همجوار در آتش سوختند و بالای 100000 نفر هم بر اثر آتش سوزی کشته شدند !!!

در سپتامبر 1989 یکی از کامپیوترهای اداره پلیس فدرال آمریکا دچار اشکال شد و اخطاریه هایی به 41000 نفر از شهروندان پاریسی فرستاد .در این اخطاریه ها این شهروندان به اتهام هایی مثل آدمکشی ، فاحشه گری وخرید و فروش غیر قانونی مواد مخدر به دادگاه فراخوانده شده بودند.



کلمات کلیدی : مطالب جالب، باور نکردنی، مردم دنیا